środa, 8 sierpnia 2018

Rainbow on the grass

To kolejna Miss Grace - mój ulubiony w ostatnich miesiącach wzór. Tym razem ułatwiłam sobie pracę, bo chusta jest zrobiona z dwóch kolorów - tęczowej estonki 8/2 i szarej wełny z Wool & Yarn. Zmieniłam nieznacznie układ skrzydełek, aby wszystkie wydziergać z tęczowej wełny. 




Chusta jest duża 205 x 106 cm.



Zużyłam 10 dkg szarej wełny i 18,5 dkg tęczowej. Druty nr 4 mm.








Ostatnie zdjęcia to etapy powstawania chusty - z dużego kłębka tęczowej została końcówka, szarej wystarczy jeszcze na kolejną Miss.

4 komentarze:

  1. Chusta jest przepiękna. To po prostu majstersztyk dziewiarstwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest , a ciągle dojrzewam do tego projektu 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna!!!
    Coraz bardziej mam na taką ochotę:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń