wtorek, 17 lipca 2018

Autumn leaves

Wzór Miss Grace daje mnóstwo możliwości zabawy kolorami, każdy projekt jest interesujący. Moja kolejna Miss Grace to "Jesienne liście" - widzę w tej chuście wszystkie kolory jesieni.


 Użyłam wełny Aade Long Artistic 8/2, czyli 400 m. w 100 g. Druty nr 4. Do oryginalnego wzoru dołożyłam dwa zielone listki na końcu chusty.

  

Wełna zakupiona w liloppi.pl, kolory noszą nazwę Green, Red i Grey Orange. Dostępne wełenki z tej estońskiej manufaktury można zobaczyć na stronie Aade Long.

Praca z tak kolorową wełną daje dużo radości i trudno oderwać się od robótki, bo jeszcze chce się zobaczyć, jak ułoży się kolejny kolor. 
  To nie jest mój ostatni projekt z tym wzorem, bo kolorowe wełenki na kolejne czekają w pudłach.


  Postępy w pracy. Coraz więcej listków.

9 komentarzy:

  1. Piękna ta chusta, właściwie każda kolejna ładniejsza od poprzedniej a w tej rzeczywiście pobrzmiewają nuty złotej polskiej jesieni. Czekam niecierpliwie na kolejną. A tak przy okazji czy jest szansa na wzór Twojego szala Ocean w niedługim czasie? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, muszę znaleźć jakiś generator wzorów, żeby rozrysować schematy, popytam wśród dziewiarek, które tworzą wzory.

      Usuń
  2. Jest po prostu śliczna ,nic dodać i nic ująć ta ma moje kolory.:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wzór + kolorowe wełenki robią efekt, chociaż wybór kolorów i wykonanie to moje dzieło. :)

      Usuń
  3. Jolanta Kozub17 lipca 2018 21:42

    Piękna chusta,mam pytanie może robiła Pani szal tym wzorem? Bo chcę zrobić sobie szal ponieważ chust jam chyba 5 szt.różnych, tylko mam dylemat nie wiem jak rozrysować te górki i dolinki, i chciałabym aby mi ktoś wytłumaczył i pytam i szukam osoby kompetentnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal tym wzorem jest już zaprojektowany, darmowy wzór
      https://www.ravelry.com/patterns/library/miss-grace-wrap

      Usuń
  4. To niesamowite, jakie ta chusta daje duże możliwości. Za każdym razem jest inna. Tym razem kolorystyka lekko jesienna, trochę nostalgiczna. Śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta naprawdę bardzo ładna i zazdroszczę umiejętności :) Ja staram się pracować na włóczce wełnianej https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Big-Merino/35 i jak na razie powoli coś mi wychodzi. W sumie jestem dopiero początkująca, a od czegoś trzeba zacząć.

    OdpowiedzUsuń