niedziela, 6 maja 2018

Liloppi Swing

Czas zbyt szybko ucieka, dawno nie pokazałam nic nowego, chociaż dziergam jak szalona i sporo gotowych chust czeka na zdjęcia.

Miesiąc temu Karolina z Liloppi zaproponowała mi przetestowanie nowej włóczki Swing.
Wykorzystałam tę propozycję do stworzenia mojego pierwszego samodzielnego projektu - oto mój ażurowy szal Ocean.


 Włóczka Swing to miękka i niezwykle przyjemna mieszanka akrylu z merynosem 50/50 produkcji włoskiej. Dość dobrze się blokuje, a największym jej atutem są pięknie układające się kolory.
Na specjalne zamówienie dziewczyny z Liloppi ukręciły mi trzy moteczki do projektu.


 Projektowanie łączy się z pruciem, moje pierwsze podejście nie spodobało mi się, szerokość była za mała i to obramowanie ściegiem francuskim zbyt ciężkie.


Przedłużyłam wzór środka szala i zrezygnowałam z wykończenia ściegiem francuskim. Ta wersja bardziej mi się podobała.


Szal robiłam na drutach nr 3,5.


Tak wygląda dzianina ażurowa przed blokowaniem, czyli naciąganiem na mokro...


  
W trakcie blokowania brakowało mi już wersalki, ale się udało.

 
Wielkość gotowego szala:  184 x 58 cm.



 Sklep Liloppi.pl poszerza ofertę kolorystyczną tej włóczki, sama skusiłam się na kolejne moteczki.




Będą kolejne prace z tej niezwykle miękkiej wełenki.

18 komentarzy:

  1. cudny szal a u mnie jeden moteczek leży hm hm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a jakie zdanie na temat włóczki. Prawda, że bardzo miękka?

      Usuń
  2. Przepiękny szal a i włóczka kusi kolorami, A czy planujesz spisanie wzoru i jego sprzedaż. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeśli tylko znajdę program do spisywania wzorów na drutach to pokuszę się o spisanie i udostępnię za free.

      Usuń
  3. Ciekawy projekt szala:) Gratuluję, prezentuje się świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba. Uwielbiam ażurowe chusty i szale, robię je od lat i mam nadzieję, że to będzie nieostatni projekt.

      Usuń
  4. Bardzo ładny szal i widać że dokładnie przemyślany nie tylko pod względem użytych ażurów ale również kolorystycznie. Gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, dziewczyny w Liloppi są otwarte na specjalne zamówienia.

      Usuń
  5. Piękny taki delikatny 💞💞💞💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję. Nie ukrywam, że bardzo lubię ażurowe koronki.

      Usuń
  6. Jest niesamowity -Brawo za to cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, miło mi, że tak uważasz. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękny szal mam pytanie ile metrów jest tej włóczki w motku .na stronie pasmanterii nie ma metrażu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to było specjalne zamówienie, miałam 2 motki po 600 m i jeden 200. Z tych dwóch trochę zostało, tak po 100 metrów. Można skontaktować się ze sklepem i uzgodnić ilość metrów. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Pozwolę sobie dopowiedzieć bo też mnie to interesowało i podpytałam w sklepie 1000 m to około 190g włóczki.Pozdrawiam

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za odwiedziny i komentarz.

      Usuń
  9. szal cudowny! czy można gdzieś kupić projekt (wz,or) tego szala??

    OdpowiedzUsuń