środa, 22 kwietnia 2015

Mohair poncho

Dostałam włóczkę - Kid Mohair Wolle Rodel i zamówienie na takie ponczo. Ponczo miało być na wyższą osobę niż ja, ale właścicielka jest daleko, więc to ja mam przyjemność prezentacji ciepłego i bardzo lekkiego otulenia. 


Ponczo jest spore: długość od szyi do dołu mierzona przez środek to 103 cm, długość ramienia 63 cm, 1/4 obwodu na dole 94 cm. Ponczo robione na drutach nr 5, przerobiłam 1500 m.


Z czterech kolorów Kid-Silka Dropsa dla ożywienia koloru poncza wydziergałam na drutach kolorową broszkę.




10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ponczo :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko za odwiedziny i komentarz. Ponczo bardzo mi się podobało, ale już jest w drodze do właścicielki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cudowne. Delikatne i bardzo eleganckie. A Twoja spódnica jest równie interesująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino, moja spódnica ma ponad 25 lat i jej dzierganie na drutach zajęło mi całe wakacje. Robiona z czystej surowej bawełny sprzedawanej w 20 dkg motkach do zwijania. Zazwyczaj wkładam ją tylko na wernisaże moich wystaw lub gdy występuję jako koronczarka.

      Usuń
  3. Bardzo ładne ponczo, ale - jaką masz piękną spódnicę!!!!!!! Aż trudno uwierzyć, że ma ponad 25 lat - jest przepiękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Nawet nie chcę sobie wyobrażać, ile mi by zajęło jego wydzierganie. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ponczo :-) Przepiękny wzór i świetny fason - bardzo mi się podoba :-)
    Za to spódnica... bajeczna... napatrzeć się na nią nie mogę...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne otulaśne i milutkie poncho, do tego broszka jak wisienka na torcie.Fajnie,że dla sympatycznej Osoby, bo szkoda byłoby takie cudo w obce ręce szło! Świetna sesja zdjęciowa, taka już letnia i gorąca,a to chyba już zasługa fotografa i zamówionej pogody.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję - pięknie to ujęłaś. Dla sympatycznej osoby szybciej się robi. A słoneczna pogoda od kilku dni nas rozpieszcza.

      Usuń
  7. poncho piękne ale ta dorobiona ozdoba nijak sie ma do tego

    OdpowiedzUsuń