poniedziałek, 1 maja 2017

Forest Walk Sweater

Wiosna wciąż chłodna, więc mój zaczęty w grudniu sweter Forest Walk z pewnością będzie często  noszony.

 Sweter jest obszerny, po praniu nieco się wydłużył. Robiłam go z 3 motków o nazwie "Górskie jeziorko"   Liloppi Luny, ponieważ starałam się dopasować kolory. Z każdego motka zostały kuleczki z fioletowym kolorem. Z jednej zrobiłam golf. Sweter waży 45 dkg. Robiony na drutach 3,25 mm.
Rozmiar XL.

   Żeby wzmocnić włóczkę rękawy zrobiłam z dodatkiem cieniutkiej lnianej nitki. 

  
I zbliżenie na wzór.



Uwielbiam tę łotewską wełnę, z powodu jej fantastycznych zestawień kolorów, w noszeniu jest niezwykle przyjazna dla skóry. Po praniu nabiera puszystości i miękkości. Mam ogromne jej zapasy, więc jeszcze wiele projektów do zrobienia i prezentacji przede mną.




14 komentarzy:

  1. Podoba mi się i faktura wzoru i układ kolorów, ogólnie bardzo fajny sweterek i do twarzy Ci w nim :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło przeczytać tak sympatyczny wpis. Dziękuję za odwiedziny i ślad w postaci komentarza. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Świetny sweterek, kolorki i wzór i fason super. Kto by pomyślał, że w maju będzie idealna pogoda na prezentowanie takich dzianin ale dzięki temu możemy podziwiać takie piękne wyroby. A co do wełny to też mam do niej sentyment i kilka motków w swoich zasobach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo podobał mi się ten wzór, dlatego podzieliłam się linkiem z innymi dziewiarkami. Wełenka jest bardzo przyjazna, w końcu to czysta ekologia, skoro przy dzierganiu wciąż trzeba wydłubywać sianko. A farbowania zawsze są interesujące. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo mi sie podoba! Caloksztaltnie :) czyli wszystko: welna, wzor i modelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczególnie za słowa o modelce.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Bardzo ładny tęczowy sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Tak bardzo podobały mi się te kolory, że z przyjemnością dziergałam sweter. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Robię z tej wełny sweterek - zrobiłam tył ,wzór gładki prawy,strasznie wyszedł skręcony.Czy Pani też miała ten problem i czy po blokowaniu się wyprostuje?Mam pół przodu i zastanawiam się ,czy go kończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam takich problemów, ale ta wełna świetnie się blokuje, więc myślę, że warto skończyć. Powodzenia.

      Usuń
  7. dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory fajnie się układają. Ciekawy wzór:)

    OdpowiedzUsuń