wtorek, 14 marca 2017

Alpaca Miss Elliot Shawl

W ostatnich dniach skończyłam misterny projekt Pauliny Popiołek Miss Elliot Shawl.
Robiłam go dla zaprzyjaźnionej klientki, która chciała szal większy niż oryginał, dlatego koronkową bordiurę przedłużyłam o 7 powtórzeń wzoru. Szal wykonany z 6 motków Alpaki Drops, kolor 3650, druty nr 4. Mój najlepszy osobisty fotograf artysta Jacek Siek zrobił piękne zdjęcia na wycieczce do skansenu w Wygiełzowie.






Szal ma kształt półksiężyca, wymiary: 208 x 85 cm. 


Tak bardzo spodobał mi się wzór, że już zaczęłam robić kolejną wersję z białej Flory Dropsa.

9 komentarzy:

  1. Piękna chusta, warta zapamiętania☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, mnie też ten wzór zauroczył.

      Usuń
  2. Chusta misternie wysmakowana! Jolu, wykonałaś kawał dobrej roboty i dosłownie i w przenośni! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wykonanie. Też chodzi za mną kolejna chusta, ale nie mogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i wygląda na bardzo delikatną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna chusta. I ma piękny kolor! :)
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń