środa, 23 listopada 2016

Liloppi Luna & New Way

Kilka miesięcy temu kupiłam aż 3 motki Liloppi Luny w pięknej mieszance nasyconych kolorów o nazwie "Wiśniowa impresja". Jak już wielokrotnie pisałam po prostu uwielbiam tę łotewską wełnę - podoba mi się najbardziej mix kolorów - czasami szokujący, ale zawsze interesujący. Od dawna przymierzałam się do ciepłej wersji  Cocachin bez ażurów czyli New Way Asji Janeczek.  Nie korzystałam z oryginalnego wzoru, tylko oczka podzieliłam wg swoich obliczeń.  I oto moja bardzo kolorowa tunika na jesienne i zimowe dni.




Zwęziłam bardziej rękawy i przedłużyłam je, aby można było wywinąć trójkątny mankiecik.



Na sweter poszło 35 dkg wełny, druty nr 3. Sweter robiony od góry, dekolt nabierany na szydełkowy łańcuszek crochet cast on - a później do góry robiony nieduży golf. Korzystałam z 3 motków, aby dopasować kolory na rękawach, na korpus swetra zużyłam jeden motek czyli ok 25 dkg. Z pozostałej włóczki robię kolejny zimowy sweterek. 



 Sweter ma rozmiar XL, ale także, jak widać, pasuje na szczuplejszą modelkę.

  

Fason swetra dopasowuje się do sylwetki, tutaj zdjęcia w trakcie robienia rękawów.



 

10 komentarzy:

  1. podoba mi się ten krój i też mam ochotę taki sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszedł, kolorki cudownie się poukładały,

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek bardzo ładnie się układa i twarzowo "leży" Mam pytanie... czy ta wełna bardzo podgryza?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu,śliczny sweterek. Uwielbiam ten wzór, Asja miała kapitalny pomysł z tym wzorem i Twój piękny zestaw kolorków. Pięęęęęękny udzierg. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek , kolory pięknie energetyczne. Luna to zawsze trafiony wybór. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu! Super, że i Ty się zdecydowałaś na ten uniwersalny sweterek. Mam nadzieję, że będziesz równie zadowolona jak my :) Kolorki cudne, bardzo twarzowe. W każdym świetle pięknie się prezentujesz :) ... czuć tu rękę Osobistego Fotografa, chyba oprócz fotek w plenerze zdecydował się na eksperyment w bibliotece - super fotki i super modelki:) Czekam na kolejne wersje tego udziergu, bo pewnie na jednym się nie skończy.
    Buziaki
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory:) Bardzo ladnie się ułożyły:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek; bardzo ciekawy fason i cudne kolorki.
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorowy! Super, aż się uśmiecha!

    OdpowiedzUsuń