niedziela, 17 lipca 2016

Cotton top for girls

Idealny na upalne dni bawełniany top dla dziewczynki - wielkość: 7 - 8 lat, długość topu 50 cm, szer. pod pachami 34 cm x 2.
 Włóczka dostępna w pełnym kolorowych motków sklepie Liloppi.


Miałam przyjemność testować włóczkę Cotton Quick Uni - 2 motki w kolorze chabrowym i jeden motek Cotton Quick Print.


Włóczka ma wszystkie zalety bawełny merceryzowanej, gładko przesuwa się na drutach, dzianina jest lejąca i chłodna.

Top wykonałam na drutach nr 3,25 i 3,5. Motki w 50 g mają 125 metrów. Wykorzystałam bawełnę do końca, pozostały mi kawałki wielkości 20 cm.

 

Karczek zrobiłam wg opisu Lete, ale wykorzystałam tylko połowę wzoru, bo włóczka jest grubsza i motek w kolorze: Las tropikalny się skończył. Tunika zrobiona na okrągło, prawym jerseyem, zakończona 6 rzędami ściegu francuskiego.

Ponieważ modelka wyjechała na wakacje, zdjęcia dziewczynki w bluzeczce pojawią się później. Pozdrowienia dla bardzo miłej właścicielki Lilopii - Pani Karoliny.

4 komentarze:

  1. Jolu, bardzo piękna bluzeczka. Nawet bez Modelki wygląda imponująco. Intryguje też ta piękna włóczka, trzeba ją wypróbować!Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała bluzeczka :-) Piękna mieszanka kolorów i świetny fason - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka. Bardzo ciekawe połączenie włóczek. Całość rewelacja.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry!
    Zajrzałam na pani bloga... jestem pod wrażeniem pani pracy i talentu.
    Po prostu- super! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń