niedziela, 24 lutego 2019

Multi color

Uwielbiam kolory, a ten szal pozwala na całkowitą dowolność. Wczoraj skończyłam, a dziś udało się zrobić zdjęcia. Mój najnowszy projekt czyli szalony mix kolorów.


Wykorzystałam resztki łotewskiej wełny organicznej Dundaga 6/1 pozostałe po innych projektach.


Tę wełnę kupuje od wielu lat w dwóch sklepach: Włóczki Warmii Liloppi. 



Szal robiłam na drutach 3,75 mm. Nabrałam 132 oczka i zrobiłam 12 rzędów ściągacza 2/2 drutami 3,5 a otem robiłam prosty jersey.


Okazuje się, że wełenki różniły się nieznacznie grubością i dlatego szal nie jest idealnie równy na całej długości.


Nie przeszkadza mi to wcale, bo kolory są tak fantastyczne, że miałam ogromnie dużo radości z ich dobierania i dziergania.


 Szal ma wymiary 190 x 64 cm.



8 komentarzy:

  1. Piękny ! Wymiary jak małego chodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to uzbieralas sporo resztek!
    A ten mix jest wg mnie dosc stonowany, zolto-brazowo-niebieski. Nie gryzie w oczy i jest mily dla oka :)
    A tak praktycznie: czy ta welna podgryza? Bo jak dla mnie przy szalu to wazne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dundaga dla wrażliwców jest gryząca, mam znajomą, która za każdym razem tak mówi. Dla mnie jest super, wszystko zależy od indywidualnej wrażliwości, nie jest to wełna merino, raczej przypomina wełnę z naszych górskich owiec.

      Usuń
  3. ogromniasty i taki kolorowy, aż się oczy śmieją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Tak pięknie ułożyłaś kolorystykę! Tak piękne jak piękne tkaniny łowickie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. WOw! Fajne kolory. Lubię takie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. O lala, fenomenalny,energetyczny, cudny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego :) Bardzo podoba mi się ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń