środa, 11 lipca 2018

Peony

Od ponad roku podziwiałam na stronie Intensywnie Kreatywnej kolorowe Miss Grace. Dzięki fantastycznym filmikom Agnieszki wzór jest zrozumiały i przyjemnie się go robi. W zimie zaczęłam bawić się kolorami i swingować. Od lutego zrobiłam 5 chust, dzisiaj pokażę najnowszą Piwonię. 


Ten wzór mnie zachwycił, więc będzie dużo wersji - dzisiaj w barwach polskich piwonii. Wykorzystałam wełnę estońską Aade Long Artistic 8/2 w kolorach Red II i Green oraz 300 metrów merino  z Aliiexpres. Druty nr 4.


 Kolory są intensywne, światło zmienia odcienie.


 
Chusta jest duża, 190 x 90 cm. Można ją kupić, szczegóły na maila.


 A tak prezentuje się na modelce. Aniu dziękuję za prezentację.



5 komentarzy:

  1. Chusta jest piękna i kolorowa. Ten wzór również mnie zachwycił i może kiedyś po niego sięgnę. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, jak piękna i energetyczna, rzeczywiście przypomina peonie, które bardzo lubię a wzór czeka w kolejce bo i mnie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności ! Też taką chcę, ale zrobić nie potrafię. Szkoda. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow,ale piękna i ta kolorystyka,cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miss Grace ciągle za mną "chodzi". Piękna chusta, projekt rewelacyjny, można ją tworzyć w bajecznych kolorach!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń