sobota, 27 czerwca 2015

Red Rose

Wzór Rose des Vents tak bardzo mi się spodobał, że po prostu musiałam zrobić jeszcze jedną wersję w moim ulubionym kolorze - czerwonym. Robiłam na drutach nr 6 z dwóch nitek Alpaki Silk i ręcznie farbowanej przeze mnie cienkiej wełenki w odcieniach rudego. Jestem bardzo zadowolona z mojego nowego wdzianka - jest bardzo ciepły, miękki i lekki.


Przody zrobiłam duże krótsze niż w oryginalnym wzorze.


A plisę kołnierza z listkami zrobiłam na odwrót, aby wyłożone listki były na prawej stronie.


5 komentarzy:

  1. Wspaniały sweterek w doskonałym kolorze :-) Bardzo mi się podoba ta wersja - ślicznie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tył zapiera dech w piersiach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, ażurek na plecach bardzo piękny no i ten Twój zestaw kolorków.Zarażasz pięknym wzorkiem.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    OdpowiedzUsuń